Hallo allemaal.
Afgelopen weekend was mooi. Lekker warm met een heerlijk briesje aan het water.
Vandaag maandag 22 juni kunnen we dat weer doen. De kiosk is ook deze maandag OPEN!!
Vanmiddag na schooltijd staan onze vrijwilligers klaar om jullie een warm welkom te heten 🙂
jun 22
