Hallo allemaal.
Afgelopen weekend was mooi. Lekker warm met een heerlijk briesje aan het water.
Vandaag maandag 22 juni kunnen we dat weer doen. De kiosk is ook deze maandag OPEN!!
Vanmiddag na schooltijd staan onze vrijwilligers klaar om jullie een warm welkom te heten 🙂
jun 22
Weer een mooie maandag !!
mei 21
Pinksterweekend 2026 graden
okt 07
Bedankt
aug 27
Stemmen t/m 23 september’25
Yes !! We doen dit jaar mee met de Rabo Clubsupport.
U kunt ons vinden door te zoeken op ‘zwembad’

Ons doel voor dit jaar
Door de dijkverzwaring is een gedeelte van ons hekwerk verwijderd om werkzaamheden uit te voeren. Bij de watersportvereniging is een mooi, nieuw hekwerk geplaatst. Wij willen dat op ons eigen terrein een zelfde type hekwerk komt, zodat het rust en eenheid uitstraalt.
Zie voor meer informatie de site van de Rabobank
apr 13



